Ağır Ceza Avukatı

Ağır Ceza Hukuk Bürosu

Ağır Ceza avukatı, ceza hukuku çok yoğun takip isteyen aynı zamanda hukuksal alanda pratik ve teorik bilgilerin yüksek olmasını bekleyen hassas alandır. Nitekim Ağır Ceza Mahkemelerinde verilen hükümler söz konusu kişinin özgürlüğü üzerine kuruludur. Ağır ceza mahkemelerinde verilen cezanın alt sınırı genellikle 10 yıldır.

AĞIR CEZA İÇERİSİNDEKİ DAVALAR

Ağır Cezalar

Zimmet Davaları

Kasten Adam Öldürme

Nitelikli Yağma

Cinsel Saldırı

Çocukların Cinsel İstismarı

Uyuşturucu Uyarıcı Madde İmalat ve Ticareti

Devlet Güvenliği Suçları

Resmi Belgede Sahtecilik

Hilleli İflas

Parada Sahtecilik

Rüşvet Davaları

Organ ve Doku Ticareti

İşkence Davaları

İntihara Yönlendirme

İnsan Ticareti

Ülkemizde herkesin karşılaşacağı ve mağdur olmaması amacıyla, ağır ceza avukatının yeri farklıdır. Dava açılma ve süreçlerinde sanık ya da şüpheli yalnız olmak istemeyecektir. Sözleşmeli avukatlarımızla cezaevi, savcılık ve dava süreçlerinde hukuki yardımlarımız sonucunda haksızlıkların önüne geçtiğimizi gördük. Bu kapsam da branşlaşmış en iyi ağır ceza avukatı meslektaşlarımızla hukuki danışmanlığımızı sürdürmekteyiz.

Ağır ceza avukatı, Sulh Ceza ve Asliye Ceza mahkemelerinde görülen davaların tümüne avukat olarak ceza hukuku avukatı bakmaktadır. Bu davalar genellikle hırsızlık, adam öldürme, dolandırıcılık, tehdit, kavga ve çete kurma gibi hukuksal durumlar şeklinde karşımıza çıkmaktadır. Ağır ceza avukatlığında dosya kapsamını değerlendirerek, tüm delilerin eksiksiz toplanması ve mahkemeye sunulması önemli rol oynamaktadır. Cezaevinde bir diğer adı (tutukevi) bulunan sanık için bu delilerin toplanması ve hazırlanması da çok önemli rol oynamaktadır. Ağır ceza avukatları yargıtay ceza dairelerine temyiz durumunda bir önceki yerel mahkemedeki karara gerçek farklı bilgiler ile görüş bildirmelidir. Bilhassa Ağır Cezayı ilgilendiren işlerin manevi açıdan yıpratıcı bir süreç olması ve teknik kısımların hassasiyeti nedeni ile ağır ceza avukatlarının takip etmesi gereken bir alandır.

Bilgi almak için arayabilirsiniz.

telefon whatsapp